Day 03 :: The 10 Things Challenge

Day 03 :: 10 things you hate

1) ubat


..nie ubat utk gastric..heartburn..
..woooooooooo..
..sgt2 x SEDAP..

2) susu


..ok.ika mmg x suka minum susu..
..sangat2 xsuka..

3) bunga api


..saya tak suka bunga api..
..saya takut dgn bunga api..
..pe perasaan korang bila korang ngn pakwe korang kuar tgk bunga api..
..mase tu baru je declare kapel..
..then, korang pegang tgn dia kuat2..
..pastu korang cengkam..
..then, nangis..
..sb?? takut bunga api..ha3
..si pakwe tu plak xtau pon korang takut bnga api..
(**tu la yg penah tjadi kt ika dlu..buat malu jer.ha3)

4) kucing


..comey kan?
..walaupon comey, ika takut kt dia..ha3

5) kopi


6) lori


..seyes..
..ika takut dgn lori..
..sbb ika rase lori tu cm nak jatuh atas ika je.ha3

7) nasi dagang


..ika xbleh makan daa nasi dagang nie..
..xtau la nape..
..perut xnk terima.ha3

8) bunga ros


..ika xsuka la bunga mawar..hi3
..mmg cantik tp ntah la..
..ika lebih suka bunga tulip :)

9) anting-anting


10) semua di atas

..macam biase..
..yg ke 10..
..ika tak suka semua yg di atas..ha3

Love,
IKA

4 comments:

  1. kenapa takut bunga api ? bestlaaa :) and kucing pun comel .

    ReplyDelete
  2. ika rase cm bunga api tu nak jatuh atas kepala ika je..hahahhaha

    mmg comey tp ika geli..
    ika takut dia cakar ika :)

    ReplyDelete
  3. kuat nyeww imaginasi sampai pk lori nak jatuh ats ika..hehe

    ReplyDelete
  4. hahahhaha
    tau xpe..
    mmg imaginasi je sume tu..
    sbb tu jd takut..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com