bawa berbincang

..dalam hidup nie..
..semua benda kalau bleh kita kena bincang..
..nak buat pe2 pon kita kena bincang..
..kita kena fikir dlu sblom buat..
..sblom amik ape2 kptsan..

..tapi dlm hidup ika..
..rase xde kot bincang2 nie..ha3
..ika terus je buat kptsan..
..tanpa fikir masa hadapan..
..tanpa fikir kesannye nnt..
..tanpa fikir perasaan org lain..ha3

..mcm nie sgt2 tak bagus..
..apa la ika nie..hu3

..kadang2 pendapat org sekeliling kita pon bleh buat kita fikir balik pe kita nk buat..
..walaupon kita xnk terima ape yg dicadangkan oleh org lain, sekurang2nye kita dengar dulu pe pendapat mereka..
..mana la tahu kot2 kita berubah fikiran :) ..
..lgpon tak salah klau kita dengar dulu pendapat org lain..
..jgn nnt menyesal di kmudian hari..

..
..
..
..
..

..macam budak2 kat bawah nie yg tgh berbincang..hu3
..bagus kn diorang? ha3



Love,
IKA

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com