Rindu mula bertapak =(

..saat ini..
..ketika ini..
..waktu ini..
..detik ini..
..ika sangat2 rindukan arwah papa..

..sudah hampir setahun papa pergi tinggalkan ika..
..sudah hampir setahun ika hidup tanpa papa..
..sudah hampir setahun ika tak mendengar suara papa..
..sudah hampir setahun..


..papa..
..ika rindu sangat2 kat papa..
..bagaimana agaknya keadaan papa di sana..
..ika doakan semoga papa ditempatkan dlm kalangan org yang beriman..

..papa..
..ika tahu papa sedang perhatikan ika dari jauh..
..papa tahu ika penat sangat sekarang..
..penat dgn keadaan ika..
..papa tahu ika tak pandai buat keputusan..
..papa tahu ika bukan seorang yg kuat..
..papa juga tahu ika mampu buat yg terbaik walaupon ika sdiri tak yakin..

..papa..
..sekarang ika dh keje..
..ika mintak maaf sbb buat keputusan untuk berhenti belajar..
http://www.emocutez.com
..ika hancurkan harapan papa untuk tgk ika berjaya..
..tapi papa tahu minat ika yang sebenarnye kan?
..papa tahu dah lama ika inginkan pekerjaan yg ika dpt skrg..

..papa..
..ika gembira dgn keje ika skrg..
..walaupon ika ade asthma, ika tetap kuat..hi3
..ika tak nak org nampak kelemahan ika..
..ika dh tanam satu impian..
http://www.emocutez.com
..impian yg papa pon tahu kan?
..insyaAllah tak lama lg impian tu akan tercapai..
..aminnnn..

..papa..
..papa tahu tak, banyak sangat kejadian yg berlaku skrg?
..semuanya berlaku secara tibe2..
..ade orang dtg merisik..
..ade org melamar ika..
..mcm mana ika nak terima dlm usia ika yg 21 tahun nie..
..tu pon blom cukup lg..
..dgn sikap ika yg kebudak-budakan nie..
..ika tolak secara baik..
http://www.emocutez.com
..ika tahu, kalau papa ade, mesti papa pon tak setuju..hu3

..papa..
..tak lama lagi ika akan dapat 2 anak saudara yang baru..
..ika sangat2 excited..
http://www.emocutez.com
..skrg, ika tgh fikir nak belikan hadiah ape utk diorang..
..yg paling ika hepi, anak kak ain nnt lahir bulan 7..
..sama cm ika..hu3
..kak ain cakap nnt anak dia jd cerewet cm ika..ha3

..papa..
..setakat ni sahaja dulu coretan ika buat papa..
..lain kali ika tulis plak ek..
..ika doakan papa tenang di sana..

6 comments:

  1. ika..
    be strong okey :)
    sedekah kan surah al-fatihah utk arwah papa ika..
    jgn cpt putus asa taw :)

    ReplyDelete
  2. you're not alone. sy pun pernah mengalaminya.

    ReplyDelete
  3. hurmmm..
    kita sama2 penah mengalaminya :(
    doakan mereka tenang di sana...

    ReplyDelete
  4. qahhh uhhh..bereti stdy x oyapp pun..
    xpo la.sde lah tu rezeki kuk laen plop.. ;((

    be strong girl ;)

    ReplyDelete
  5. sori dear..
    insyaAllah rezeki tu ade :)
    doakan utk aku ek..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com