Kbmall again

..26032011..
..kitorang g jalan2 kat kbmall lg..
..kitorang tu ADIB + najaa =) ..

..tujuan sbnar kitorang kluar tu utk bincang pasal sistem..
..ika nie bahagian jejak kasih je..
..sbb dh lama xjmpe diorang..
..diorang kan dh praktikal..hi3

..then, bila smpai kat sana, bnda lain yg jadi..
..sistem tu dh bertukar kpd “abeskan duit”..
..mmg bnyak la duit abes..
..adoiiii..

..ika ngn dd lagi ar..
..kbmall baru je nak bukak, kitorang dh smpai..
..nasib baik dh ade kedai yg dh bukak..
..walaupon x banyak..

..sebelum tu kitorang sempat jd model CELCOM..ha3



..sempat la jugak survey cermin mata..
..dh berkenan d hati yg satu tu..
..lawa SANGAT2..
..tp NO MONEY, NO SPECTACLES..hu3

..so, kitorang pon jalan2 sampai pening..
..tempat yg kitorang paling suka kat kbmall nie, tempat bawah sekali kat kbmall..
..sbb kat sana la kitorang rambang mata..
..rasa cm nak angkut sume baju2 kat situ bawak balik rumah..
..dan tempat itu jugak la yg menghabeskan duit kitorang..




..kitorang sempat timbang berat & ukur tinggi..
..nie yg ika punyer..
..tp ika rasa mesin tu TIPU..ha3





..then, ika ngn dd terpaksa blik awal..hi3
..till we meet again friends..

p/s :: kitorang mmg selalu g kbmall sbb umah ika dekat je dgn kbmall..ha3

2 comments:

  1. dah banyak kali gi kelantan... lalu banyak kali dah kat KB mall tapi.. xpernah masuk lagi

    Entry Baru Mizi : Sakit Bukan Main

    ReplyDelete
  2. jom la g kbmall..
    ihihiih
    best :)

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com