Day 18 :: 30 Things In 30 Days Challenge

Day 18
5 things that irritate ME about opposite/same sex

..ika paling x suka lelaki yg..

1)     Perokok



© walau sehensem mana dia, bila dia hisap rokok, I said “NO”..ha3
© walau sebaik mana dia, bila dia hisap rokok, I also said “NO”..ha3
© dh la ika nie ade penyakit asma..
© kalau dekat dgn lelaki yg hisap rokok, lg bertambah teruk ade la..

2)   Gatal



© hahahhahaha
© gatal nie maksudnye curang la..
© dh ade awek tp ngaku single..
© bila dh kantoi tu, siao x ngaku plak tu..ish3
© paling xsuka..
© kalau awek dia yg curang, mula la marah2..
© kalau dia? Hmmm

3)    Pengotor

© xkn la ade yg suka dgn lelaki yg pengotor..
© kalau ade pon, segelintir la..
© ika mmg xsuka sbb ika sgt2 cerewet dlm pakaian, bilik n semua2 la

4)   Mengumpat



© hahahhaha
© ingat perempuan je suka ngumpat, laki pon sama je
© dan ika xsuka lelaki yg mcm nie
© yg bila ade perempuan lalu kat depan, terus komen macam2..
©kita tak sempurna

5)   Selekeh

© walaupon x hensem, sekurang2 nye janganlah selekeh..
© jaga pakaian
© sedap sikit mata memandang bila jaga pakaian nie
© pakaian melambangkan personality..
© kalau selekeh, org nak dtg dekat pon takut..

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com