Koleksi Cadar Menarik

..assalamualaikum..
..hai semua..
..salam 1 Malaysia..

..entry kali nie ika nak kongsi sikit koleksi gambar2 cadar yang menarik dan sgt2 la cool..
..jom layan..


..haaaa..
..cadar yg nie sesuai utk kanak2 yg suka sgt main game mario..
..huhuhuhuhu..
..nnt suruh mak carikan cadar nie ek..
..boleh tdo dgn mario..he3


..cadar yg nie plak kena ikut jantina yer..
..kalau korang nie dah kawen, boleh la guna cadar yg kat belah kiri tu..
..kalau korang nie laki or adik beradik laki, boleh la guna yg sebelah kanan tu..
..cadar utk girl saja xde plak..
..hurmmmm..
..kena design nie..he3


..kalau korang nie jenis yg suka barang2 klasik..
..boleh la guna cadar nie..
..memang nampak sgt klasik..
..dan sgt unik =) ..


..yang nie plak sgt la sesuai utk sape2 yg suka ipod..
..dan sape2 yg suka ipod tapi x mampu nk beli cm ika nie pon bleh la guna cadar nie..
..sekurang2nye terubat jugak nak guna ipod..ha3
..walaupon hanya cadar ipod..


..cadar yang nie plak sesuai utk korang2 yg suka sgt dgn peta..
..sebelum korang tdo tu, bleh la berangan nk g negara mana..
..sambil2 belek peta kat atas katil..
..xpayah nak cari peta lain dah..
..hhuhuhuuhuh..


..yang nie sesuai utk org yg suka sgt membaca a.k.a ulat buku..
..haaaaaaaaaaa..
..besar sgt dia punyer buku tuuuuu..
..sebelum tdo, bleh la menelaah dulu..
..hahahaahahaa..
..buat ulik tdo..

 

2 comments:

  1. LAmanye tak jenguk blog dier ni..Hmmm..

    P/S : Akak tag awak join GA :
    http://adialuvluze.blogspot.com/2011/03/contest-sweet-couple-yang-paling-cool-n.html

    ReplyDelete
  2. hihhiih
    ika privatekan blog..
    sowi ek akak :(

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com