..perkahwinan abg long..

MOHD KHAIRUL HAFIZA B RAMLI
&
ERMA ROZIANA BT SAARI


..abg ika yg sulung akhirnya menamatkan zaman bujangnye pada 12 November 2010 bersama si kekasih hatinye, kak erma..
..tahniah bro..
..tapi ika xsempat nak tengok abg ika kahwin sebab 13 November 2010 tu, ika baru naik bas balik kelantan..
..abg ika yang nie kalau korang nak tahu, dia xboleh makan nasi..
..dia xmakan nasi sepanjang hidup dia..
..sekarang umur dia dh 28 tahun..

..kenduri sebelah pihak perempuan diadakan pada 19 November 2010..
..sebenarnya kak erma nie anak kawan mama..
..rumah diorang dekat dengan rumah arwah atuk ngn nenek sebelah mama ika..
..mama memang dh kenal dengan mak ngn ayah dia..
..so, senang kerja la..

..dalam pukul 10, semua sanak saudara berkumpul..
..then, 12 kete bertolak ke kuala krai..
..rumah pengantin perempuan..
..ika agak excited sebab dh lama xbalik kampong..
..perjalanan memakan masa dalam 2 jam..

..then, berhenti dekat masjid samihah..
..masjid nie dekat simpang untuk ke Chuchuh Puteri..
..tu la nama kampong ika..
..jalan nak g sana agak extreme..
..naik bukit turun bukit..
..so, kena la tunggu kete2 yang tertinggal kat belakang..
..kang xpasal2 ade yg sesat..


..kitorang ke rumah pengantin perempuan lepas solat jumaat..
..so, sementara tu, rombongan kitorang semua berkumpul kat rumah arwah atuk..
..sekarang nie pak saudara ika yang tinggal kat situ..
..ika, kak ain ngn sepupu sempat lg pergi sungai..
..kat kawsan umah atuk ika tu ade sungai..
..mase kecik2 dlu, ika selalu mandi kat sungai tu ngn sepupu2 ika..
..sekarang dh besar..
..malu.ha3..


..jom tgk pics..

ika yang kena pegang hantaran kek


my bro


hantaran pihak lelaki


hantaran pihak perempuan


 ayah pengantin perempuan sedang bacakan doa untuk pengantin



tepung tawar oleh ayah pengantin perempuan


tepung tawar oleh mama


tepung tawar oleh ibu pengantin perempuan


keluarga pihak pengantin lelaki

  
adik, ika, kak ain n mama


makan beradab (pengantin makan kuey tiew goreng.ha3)



photographer yg dah penat + lapar


mase untuk makan!




L.O.V.E
**ikapukpuk**

4 comments:

  1. hee..
    ni ea knduri kawin ika ckp tu?
    wahh...
    ika org kelate ke?

    ReplyDelete
  2. yup..
    ika org kelate tp skrg stay kat kuantan ngn akak..
    hu3

    ReplyDelete
  3. best nyer kenduri kawen abg.....nk abg jgk supaya ada kenduri kawen....hek3x...

    ReplyDelete
  4. ain :: ika ade 4 org abg..2 lg xkawen..ain amik la sorang.ha3.. bleh ke cmtu.suka2 hti je nk bg abg kt org lain.ha3.. kang xpasal2 abg ika mengamuk.

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com