Day 09

Day 09- Something you’re proud of in the past few days

..2, 3 hari nie ika hepi la sebab follower ika dah bertambah..
..dah lebih drpd 200..
..bukan senang nk amik hati blogger2 lain untuk follow blog kita kan?..
..kena sabar + usaha..
..jangan jd blogger yg sombong.hu3
..kena mesra gitu walaupon xkenal..


..dh 9 bulan ika berblogging nie..
..xsampai lg setahun..
..mula2 wt blog nie untuk saje2 je..
..tempat luah masalah..
..cm diari ika la..
..tapi bila dah lama, tgk blog2 lain semua cantik2..
..semua ramai follower..
..ade yg 1000 lebih..
..jeles tau.hu3
..so, semangat tu mula berkobar2 la untuk ade blog yg menarik..
 http://www.emocutez.com
..ika selalu jugak wt blogwalking nie..
..bagus blogwalking sebab kita akan dpt belajar macam2 drp blog org lain..
..tutorial..
..selain dpt eratkan hubungan antara bloggers..he3
..ramai jugak yg ika dh mula kenal..
..start berkenalan melalui blog nie..
..sape2 nk kenal ika, add la ika kt ym yer..
..ika dh guna ym baru..
..ym lama (bucukeqah@yahoo.com) ika dh xguna..
..atas sebab2 yg xdpt dielakkan..
 http://www.emocutez.com
..kalau korang nak komen pe2 untuk blog ika, komen jer..
..insyaAllah ika akan baiki kelemahan blog ika nie..

L.O.V.E
**ikapukpuk**

2 comments:

  1. baik cik puk-puk2!
    hee..
    btw,
    apa mksud puk2 ea ika?

    ReplyDelete
  2. tunggu ika dpt bf, then ika gtau pe tu puk2..
    hahhahahahha

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com