deraks wif ADIB

..ain, didie, ika n basya pergi jalan2 kat kb mall..
..actually kitorang berempat nie tak pernah pon sampai kb mall dengan keempat-empatnya sekali..
..kadang2 ika pergi dengan ain jer..
..yang banyak sekali, dengan basya la sbb basya dok kb jugak..sme cm ika..
..didie plak yang paling jarang sgt2 kuar ngn ika sbb rumah dia jauh wooo..
..then, bila dh ade kesempatan kuar berempat nie, ika hepi sesangat..
..bukan senang tau ADIB nak kuar..

..ika n didie are searching http://www.smileycodes.infofor our new shoes..hahaha
..cari punyer cari sampai semua kedai kitorang pergi..
..yang sedihnye, ika berkenan kat 1 kasut nie..BUM punyer..
..punyer la cun kasut tu..
..dh la yg baru punyer..
..ade wrna biru n pink..
..tp ika nk wrna HITAM!!!..
..xde harapan nk beli kasut tu sbb ika nk hitam jugak..
..so, terpaksa la cari kasut yang lain..

..lastly, ika jumpa jugak kasut yang berkenan di hati..
..ika harap kali nie dia setia la ngn ika..
..hahahahahah..
..pe kaitan ngn setia ek???..


..tadaaaaa..
..lawa x??..
http://www.smileycodes.info
..lepas sudaaaa puas pusing2 sampai sudaaaa penim..
..kitorang pon bertolak la pergi ke rumah ika..
..then, solat n eat2..
..waiting for our sweet kak mawar..
..pastu, kitorang pon bertolak la pulang ke MACHANG dengan perasaan gumbira sekali..
..walau bagaimanapon, kitorang amatlah penat sekali sehinggakan our kak mawar membebel sorang2 dlm kete..http://www.smileycodes.info
..thanks kak mawar sbb bagi tumpang balik machang..
..thanks..

No comments:

Post a Comment

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com