Happy father’s day, PAPA!

..dh 3minggu papa pergi tinggalkan ika..
..tapi ika rase cam baru 3 hari lepas ika dok sembang2 ngn papa..
..papa tahu x ika rindu sgt2 kat papa..
 http://www.emocutez.com
..papa, ika nak peluk papa..
..ika nak ngis kat bahu papa..
..ika nak citer semua mslah ika kat papa..
..ika nak salam tgn papa..
http://www.emocutez.com 
..papa, ika sayang papa sgt2..
..papa, ika rindu papa sgt2..
..papa, ika perlukan papa..

..papa tahu kan anak papa ni x pandai buat keputusan..
..papa tahu kan anak papa ni x pandai melawan bila pe org ckp psal ika tu salah..
..papa tahu kan anak papa ni x pandai membezakan antara yang baik & buruk..
..papa tahu kan anak papa ni lebih rela diamkan diri bila dimarah, dihina macam2..
..papa jugak tahu anak papa ni adalah anak paling lemah..
 http://www.emocutez.com
…papa, ika dh kuat..
..papa dh bawa pergi kekuatan ika..
..separuh jiwa ika dh pergi bersama papa..
..separuh jiwa lg akan turut pergi dari ika..

..papa, anak papa sakit sgt..
..papa, ika letak gmbar papa kt belakang fon ika..
..papa marah x?..
..bila ika nak tukar bateri fon, ika boleh tgk papa..
..bila ika rindu papa, ika boleh tgk papa..

..papa, tiap2 mlm ika tgk gmbr papa..
..ika rindu papa..
..tiap2 mlm jugak la ika ngis..
..sebelum tidur http://www.emocutez.com ika akan tgk gambar papa..
..ika akn tingat pe yg papa pesan..
..ika akn tingat semula kngan2 antara ika ngn papa..

..papa, anak papa nakal..
..anak papa degil..
..anak papa banyak buat salah..
..anak papa lemah..
..anak papa penakut..

..tp, walaupon ape pon keadaan anak papa nie, ika nak papa tahu satu perkara shja..
..ika SAYANG PAPA sgt2..
..tiada siapa yg boleh ganti tempat papa dalam hati ika..
..SELAMAT HARI BAPA..
..semoga roh papa dicucuri rahmatNya..aminnn..

5 comments:

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com