Aku terima…

..entry nie mgkin buat ssetengah org terasa..
..ika mintak maaf bnyak..
..ika juz nk luahkan ape yang ika rase sekarang..
..sbb ika xde tempat nk luahkan pe yg ika rase..
..bg ika blog ni adalah segala-galanya..
 http://www.emocutez.com
..pe yang terjadi pada ika sebelum nie dan sekarang, ika terima seadanya..
..ika xde niat untuk menghina org lain..
..ika xde niat untuk sakitkan hati org lain..
..ika xnk org lain sedih sebab ika..
..ika xnk gembira sedangkan ika tahu ade yang sedih atas kegembiraan ika..
 http://www.emocutez.com
..ika sekarang adalah sama dgn ika yg dulu..
..ika yang penakut..
..ika yang x berani tegakkan kebenaran..
..ika yang lemah..
..ika yang hanya mampu melihat ape yg terjadi..
..ika yang hanya menerima ape yg berlaku pada dirinya..

..ika tahu papa sdg melihat ika dari sana..
..papa sdg melihat anak papa gagal satu demi satu..
..ika tahu papa xnk tgk ika cmni..
..kalau lah papa masih ade di sisi ika..
..ika nk bagitahu papa semuanya..
..ika nk peluk papa seerat2nya..
..ika nk menangis dlm dakapan papa..
..tp semua tu dh terlambat..
..anak papa dh gagal..
http://www.emocutez.com 
..ika xkesah org sekeliling nk ckp ape tentang ika..
..bg ika, ika adalah diri ika..
..ika kenal diri ika..
..ika x diajar utk tidak menghormati org..
..org yg kenal ika akan tahu siapa ika sebenarnya..
..”jangan menilai orang melalui paras rupa”..
..itulah yg berlaku sekarang..
..pe yang terjadi, hanya ika dan Dia yang tahu..

..hidup di dunia hanya sementara..
..jgn sesekali mensia2kan hidup..
..”ika masih ada mama”..kata seorang sahabat..
..my senior said, “I know u’r strong girl”..
..mama pesan, “biar ape org nk buat pada kita.ika jgn pernah blas perbuatan org yg buat jht pada ika.biar yg lebih berkuasa menentukan segala2nya”.. love u mama..
..myself said, “I’m failed!!!”..
http://www.emocutez.com 
..Ya Allah Ya Tuhanku..
..jika ini dugaanMu untuk hambaMu yang hina ini..
..ika terima dengan redha..
..kuatkanlah semangat hambaMu ini untuk menempuh hari hari yang mendatang..
..jauhkanlah hambaMu ini dari fitnah dan dosa..
..amin..

10 comments:

  1. cik ika yg comel..
    awk kan kuat..
    kuat smangat..
    jgn lemah dgn keadaan sekeliling
    sb Dia selalu perhatikan awak..
    sebabnya, awak antra org yg plg bTuah bila di uji mcm tu taw..

    ReplyDelete
  2. tabah ung kawanku...
    sedeyh diba baca..
    ika good girl..xfail ag.
    teruskan usha..mgkn akn bjaya di jln y lain.amin...

    ReplyDelete
  3. My My :: cant b strong anymore..terlalu byk ujian dariNya.. ika dh hmpir ptus asa..

    ReplyDelete
  4. diba :: miss my papa so much..i'm not a good girl..ika dh puas dihina, difitnah, dicemuh.. bila ika akn bahagia??

    ReplyDelete
  5. jgn terlalu tunjuk kt org yg kite ni terlalu lemah,suke menangis,kamu ade maruah diri,maka jagalah elok2.lelaki ni slaluny kalo tgk org pmpuan yg suke sgt menangis,dn nmpak terlalu lemah,mrk slalunye akn cept mencebik dri belakang.xsalah kalau kamu nk express kesedihan kamu,tpi jgnlah smpai acapkali.p0mpuan kena nmpak strong!!kalo nmpak lemah,org laen akn pndang serong..

    ReplyDelete
  6. jgn laa mcm tue..
    ika kn sorg yg happy go lucky..hehe..
    k meh join contest byk2 supaya ilang stress ika tue..hehehehee...

    ReplyDelete
  7. my my :: dh 7 contest ika join..hahaahahah.. my my ade ym x?

    ReplyDelete
  8. bnyak contest ika join..heee..tak larat my nak ikut taw...ada ym tp jarg on9,,hehehee..jap..ika bg ym ika kt my..nati my add..

    ReplyDelete

Don’t find love, let love find you. That’s why it’s called falling in love, because you don’t force yourself to fall, you just fall. :)

Copyright © Noor Atikah Ramli Designed by azhafizah.com